Sunday, March 12, 2006

我家的網友聚會

昨天一班從網上認識的朋友仔到我家玩玩, 非常熱鬧哦, 他們在我家廚房裡各自各精彩,炒的炒, 蒸的蒸, 焗的焗, 搓粉的搓粉…..相信是我家廚房入伙以來最哄動的一天了! 而我只是負責為他們遞上所需工具, 還有很感激愛蓮、 喵喵、 pigpig幫手洗碗, 我這個主人家很嘆呢, 呵呵….
Laam 同wingwing很有心的贊助我們聚會的食食, laam 做了芝士包包&stick 條條, wingwing 做了芒果布甸(冇影相), 由病病的o古o魯為我們帶來. 而喵喵就做了咖哩魚蛋和滷水雞翼。

病病的o古o魯做了台式三杯雞搥+豬扒兩件, 還特地買了一支百幾銀的高貴麻油來做的, 好香ga! Wai99做的芝士粟米餅餅&香噴噴pizza 。 mabel做的咖哩牛腩, 好好味!
奧利芙都好忙下, 佢一黎到就忙住整了兩個芝士三文魚&吞拿魚批, 又做了青bb+plumplum色中式沙律(其實係青瓜&蓮霧) 。幸福格仔餅做的鹽焗雞翼。
愛你一向都是做得最多食物的一個, 愛蓮話佢係我們的最大食品供應商, 哈哈! 叉燒包是愛你&大口青做的, 樣子和味道都比酒樓好! 椒鹽蝦原本愛你是用來做蝦多士給我們吃的, 因為時間關係就擱置了, 可惜! 青檸蛋白焦糖香蕉批批是愛你即場示範整的, 都有d複雜, 睇完了都唔係好識, 不過好好味! 煙肉薯蓉批亦是愛你的杰作。
愛蓮做的梅酒果凍, 清新感覺又帶點醉意! 愛你就快生日了, 香草蒜蓉焗龍蝦伊麵是特意為她而做的壽麵, 希望佢快高長大!! 美麗的花花是愛蓮送給我的。咖哩粉是pigpig送的, 佢話是特別好味和非一般的咖哩粉wor。

最遲來的stephanie就帶來了一個好好味的糖醋排骨, 一出場就被我們用極快的速度來殲滅了, 竟然食唔到位上鏡!! 當天我還示範了做一個心形的puff; 喵喵&幸福格仔餅就示範了做壽包, 實在時太充實了!!
後補番stephanie糖醋排骨 & wingwing芒果布甸相相先!

Labels:

22 Comments:

At 12:13 AM, March 13, 2006, Anonymous Anonymous said...

好羨慕妳們的gathering!!
希望下次有空參加!
^___^

 
At 12:17 AM, March 13, 2006, Blogger Bonnie Yves said...

一定好開心呀!!

 
At 10:39 AM, March 13, 2006, Anonymous Anonymous said...

星期六真係好開心呀!
有好多嘢食同埋又可以學整餅餅同包包~
Stephanie個糖醋排骨有相啦~
Tendy去貓網pigpig個小小聚會度睇吓~

 
At 11:39 AM, March 13, 2006, Anonymous Anonymous said...

Did you all managed to finish ALL the food??? What a great party; and so nice of you to host it.

 
At 12:51 PM, March 13, 2006, Blogger Cuteypinga said...

我果日玩得好開心..但睇返d相知道我miss左咁多美食...嗚嗚...下次儘量早d先得..
tendy..好多謝你俾間屋我地攪攪陣...hehe
我淨掛住玩都無幫你執拾 *.* 唔好意思...
仲要多謝愛蓮幫我返熱個糖醋排骨... 我好少整中菜..好驚會無人食..好彩最後清哂.. hoho...好開心...

 
At 3:50 PM, March 13, 2006, Blogger Eva said...

我都好想參加呀!睇見都吸引呀,下次都要預埋我個份架!

 
At 4:38 PM, March 13, 2006, Anonymous Anonymous said...

多謝你比間屋我地反呀!
果日你做左我地賓賓,好似無mud點食過野wor~ -.-

原來你個女咁大個嫁喇,好靚女,似足媽咪**

你個龍蝦e面好正, 可以分享食譜嗎?

 
At 5:42 PM, March 13, 2006, Anonymous Anonymous said...

樣樣食少少, 都飽到嘔呀...
救命呀, 你地整既野食咁好食, 搞到我又唔敢上磅喇...面對唔到現實呀...>o<

 
At 7:21 PM, March 13, 2006, Blogger tendy said...

波子, 有機會再玩過la!!

yves, 對ah, 一大班人頃下, 研究下, 攪笑下, 真的很開心呢!

愛蓮, 其實我知道自己是招呼不週的, 好彩見到你地都玩得好開心!! 我已偷了stephanie張相了,謝謝你ah!!

媽咪我愛你, 食物是她們帶來的, 因為有些是來到才做或者是須要反熱, 所以廚房就非常忙碌了!!

stephanie, 餘下的不是太多野要洗, 多得愛蓮幫我洗左好多ah, 呵呵~~你的骨骨好有水準, 好好味ah!!

eva, 唔知道幾時才會再在我家攪聚會呢, 如果會的話預埋你ah!

奧利芙, 不要客氣ah, 我都食左好多野ga! 你的三文魚批好好食, 遲d比個食譜我整ah!!

wai99, 你已很瘦了, 如果再減驚你到時著衫唔好睇ah!!

 
At 8:26 PM, March 13, 2006, Blogger Alice said...

嘩!好開心, 好羡慕呀!
我都好想參加呀^^

 
At 8:40 PM, March 13, 2006, Anonymous Anonymous said...

Tendy~你唔好咁講啦~我哋都唔客氣~係度自出自入~當咗係自己屋企咁~真係好開心呀~

 
At 10:06 PM, March 13, 2006, Anonymous Anonymous said...

果日係...您屋企俾艾地大吹殘呀~~~
好開心~ 因為有好多特式食食呀~ 艾支麻油仲做到2次到咋~ 又要去買支泥看門口la~

 
At 12:37 AM, March 14, 2006, Blogger Cuteypinga said...

tendy, 可以教我整個puff嗎?
Thank you. :>
我到果陣..佢已經係個爐度啦.. >.<

 
At 10:08 AM, March 14, 2006, Blogger 藍雨 said...

好想去... :<

 
At 11:03 AM, March 14, 2006, Blogger tendy said...

alice, 歡迎一齊玩ah, 我地宜家研究緊下次book場, 可以多d人參加!!

愛蓮, 歡迎自出自入!!

ku no支麻油真係巧高貴, 要鏗d用ah!!


stephanie, 喵喵已將食譜打過了, 你看看明不明白先ah!!

南乳, 不如我地約定一日你黎香港時再fever過!!

 
At 12:23 PM, March 14, 2006, Anonymous Anonymous said...

當天很開心,有得食有得反,
還有是現場示範,獲益良多,
謝謝TENDY你的招待。

 
At 11:37 PM, March 14, 2006, Blogger tendy said...

mabel, 唔好咁客氣la, 最緊要大家開心ma! 你知嗎? 之前大家都已久仰你的大名, 今次有機會認識真人, 巧 high sin ah !!

 
At 4:31 AM, March 15, 2006, Anonymous Anonymous said...

wow, all these wonderful at your gathering, it just like a big hotel buffet! Just started my own blog, may I add your blog onto my list?

 
At 12:16 PM, March 15, 2006, Blogger tendy said...

mrs.leung, thank you for your visiting and welcome you add my link in your blog. tell you that i'm a mrs.leung also.

stephanie, 其實今次的聚會如果你仍在香港的話, 我係諗住會叫埋你ga!!

 
At 12:36 PM, March 15, 2006, Anonymous Anonymous said...

Nice to meet you Mrs. Leung! Where we live do not have too many Leungs, my daughters think we are the only Leung (beside their grandparents,aunts and uncles) in the world!

 
At 11:56 PM, March 15, 2006, Blogger tendy said...

mrs.leung, tell your daughters "Leungs are wonderful in the world" haha....

ayeeh, welcome!! i would like to play together.

 
At 12:25 AM, March 16, 2006, Anonymous Anonymous said...

Tendy:
你說得太誇張啦!我又唔係明星,不過見到你地我都覺得很開心,能夠結識更多同道中人,令我人生的眼界也闊,不然遲早我會有自閉症。嘻嘻!

 

Post a Comment

<< Home