Friday, October 27, 2006

柱候牛腩

當我正在廚房內忙著整牛腩的時候, 女兒入來問我在做什麼.........
我答: “今日我炆牛腩”
女兒: “用什麼炆的?”
我答: “用牛腩炆的.”
女兒: “我想問係乜野味道?”
我答: “無乜味道ga, 食譜上只說要加柱候醬,海鮮醬,豆豉醬各一匙”
女兒有點懷疑: “你第一次整的嗎?”
我答: “是ah”
女兒開始皺眉: “哦……….”
我問: “你很驚嗎?”
女兒答: “是ah”
(真給她氣死了, 心想我所做的東西大部份都是我的第一次, 都不會太差ah, 怎麼可以對她老媽那麼沒信心呢!)

Labels:

9 Comments:

At 4:29 PM, October 27, 2006, Anonymous Anonymous said...

哈哈哈,笑爆我肚仔!童言无忌!睇来好好味哦!

what's cooking?
肥力史(Felix)

http://felixthechai.livejounal.com

 
At 9:41 PM, October 27, 2006, Blogger elaine said...

wakakaka....妙問妙答^3^
tendy囡囡好可愛!
你做的食食很有水準, 點解佢會懷疑媽媽的手藝?

 
At 1:41 AM, October 28, 2006, Blogger 芝c喵喵 said...

我唔會架~比我試呀~哈~
好味道呀~勁想食~搵住食好多碗飯~(個碗要激細唔係就會變大大大肥婆了我)
哈哈哈

 
At 8:48 PM, October 28, 2006, Anonymous Anonymous said...

很搞笑的對白
可以想像得到,當時你與囡囡的表情。

 
At 9:23 AM, October 29, 2006, Anonymous Anonymous said...

咁最後點ar? d肉"林"唔"林"入唔入味呢? lazy囡有無讚讚您呢?

 
At 4:27 PM, October 30, 2006, Blogger Mommy Dearest said...

哈哈哈, my children wouldn't dare to say all these (maybe to each other, but not to me)... BECAUSE they know I won't cook for them ANY MORE...

哈哈哈

 
At 11:54 PM, October 31, 2006, Blogger tendy said...

Felixchai, I’m surprise to see that Chinese words you typed.
It’s beef brisket.

Elaine, 哈哈, 因為佢知我入廚經驗尚淺ah~~

0苗0苗, 食少少唔怕肥, 我都係乜都食少少~~

Mabel, 我地對話時真係無乜表情, 起碼我唔識笑~~

Koo no, 其實都幾好味ga, d肉又夠林, 因為我一早已開始整~~ 佢最後咪講左句"ok la”

Mommy dearest, 你d仔女真係乖d ga~~

 
At 10:39 AM, November 03, 2006, Blogger Eva said...

哈哈,就係多得tendy囡囡咁既態度先可以激勵到tendy煮咁多好野食o麻!
唔,我要一大碗飯呀...唔該!

 
At 7:38 PM, November 03, 2006, Anonymous Anonymous said...

好搞笑喎,但相信出黎既味道係是女兒都喜歡的...

 

Post a Comment

<< Home